Klubmodul henter siden
Ikke Medlemmer | 801
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info
  • Facilitetskort giver dig adgang til at bruge baner og ridehus, rytterstue og opsadlingsplads på Hodsager Rideklub.
  • Brugen skal ske i henhold til vores regler for sikkerhed.
  • Facilitets kort og aktivt medlemskab er obligatorisk ved opstaldning på Hodsager Rideklub (Villy Grønne)
  • Pris: 150 kr. pr. måned og kræver aktivt medlemskab. (150,- i kvartalet)
  • Pris: 200 kr. pr. måned for heste, der ikke er opstaldet på Hodsager Rideklub - og kræver aktivt medlemskab. (150,- i kvartalet)
  • Har du part på en af rideskolens heste/ponyer, skal du ikke betale facilitetskort, dette er inkluderet i part prisen.
  • Framelding skal ske senest d. 15. i måneden til post@hodsagerrideklub.dk
  • Husk at læse klubbens betingelser, som bl.a. indeholder vores vedtægter og velkomstfolder med vigtig information om forsikring og sikkerhed
Facilitetskort - Pr. Måned - for heste, der ikke er opstaldet på Hodsager Rideklub