Klubmodul henter siden
4 dages.stævne 2022: Camping
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kære stævnegæst,
Velkommen til 4- dagesstævne 2022 og til HORI Camping. Vi glæder os til at se dig

Campingpladsen - praktisk information:

• Alle priser på camping er pr. enhed, uanset om du ligger i vogn eller telt.
  • Du behøver ikke være medlem for at bestille campingplads, men har du ikke allerede en profil i vores system, skal du oprette en. Klik på "Opret en profil" og udfyld felterne. Bare rolig, du bliver IKKE medlem af rideklubben. Vi bruger kun data i forbindelse med camping til stævnet.
  • Medlemscamping forudsætter medlemskab af Hori samt to eller flere hjælpertjanser pr. dag under stævnet.
  • Ankomst til camping er tidligst onsdag 6. juli kl 16.
  • Campingpladsen er et stykke græsmark, som vi gerne vil kunne bruge efter stævnet. Derfor er det meget vigtigt, at du samler alt affald op, også cigaretskodder og lignende. Der vil være containere til affald. Det er forbudt at parkere biler på campingarealet.
  • Hvis du gerne vil ligge sammen med andre fra din klub på camping, så skriv det i bemærkninger, når du bestiller.
  • Der er trukket strøm til campingpladsen, men ikke i mængder, der kan trække elvarme og lignende. Strøm til camping virker tidligst onsdag 6. juli. kl 16.
  • Camping uden strøm er ét stort areal, hvor telte og campingvogne kan sættes op. Der skal være mindst 3 meter mellem alle opstillede enheder.
  • Af hensyn til brandsikkerhed må der ikke grilles på campingpladsen.
  • Det vil være muligt at oplade telefoner i umiddelbar nærhed af campingpladsen. Opladning er under eget ansvar.
Bad og toilet:
  • Der er ikke toilet og bad på campingpladsen. Toiletter findes ved stalden på rideskolen. Badefaciliteter findes i Hodsager Multicenter, max. 10 minutters gang fra campingpladsen. Badetider er morgen fra 8-9.30 og aften fra 20-21.30. Kontakt Rikki Abel mobil 2818 1818 for at få nøglebrik, når du skal i bad. Du skal selv gøre badefaciliteterne rene efter dig, når du har været i bad.
Parkering:
  • Biler må kun køre ind og læsse af på campingpladsen.
  • Der må ikke parkeres på campingarealet eller langs Birkkjærvej. Alle biler skal parkeres på P-pladsen bag stævnebanerne, følg skiltningen.
  • P-pladser ved staldbygningen er forbeholdt dommere og stævnepersonale.
  • Al færdsel og ophold på både camping, stævneplads, P-plads og andre arealer er på eget ansvar.
Mad og drikke på stævnepladsen:
  • Vores kantine serverer dagen igennem mad for hele familien til billige penge, også aftensmad. Kom og spis i teltet, og nyd fællesskabet med alle de andre stævnegæster.
Har du spørgsmål?
Tilmeldte